View attachment 294
Bestelde deze GPS-houder voor mijn Norden die over 3 weken aankomt! Ziet er veel beter uit dan de oem..
Ik heb zojuist zowel de GPS-houder als de voetsteunen besteld!Ik heb er ook een besteld en ook hun voetsteunen na het zien van een bericht in de Norden Facebook-groep.
Welk merk is de radarverklikker? Ik denk dat ik er een nodig heb op mijn Norden!Ik heb er een, en het past/werkt perfect en mijn radarverklikker past precies bovenop voor een nette, strakke stapel. Rolling.........
View attachment 440
Heb je het op deze site gekocht?: NICECNC GPS-houder voor KTM Adventure S/R/Rally RView attachment 294
Bestelde deze GPS-houder voor mijn Norden die over 3 weken aankomt! Ziet er een stuk beter uit dan de oem..
Dat heb ikHeeft u het op deze site gekocht?: NICECNC GPS-houder voor KTM Adventure S/R/Rally R
Hallo mensen, dit product wordt in China geproduceerd en ik weet niet zeker wat voor soort aluminium ze gebruiken. Ik zal naar andere opties zoeken, ik houd jullie op de hoogte als ik er een vind. Beste VinceView attachment 294 Heb deze GPS-houder besteld voor mijn Norden die over 3 weken aankomt! Ziet er een stuk beter uit dan de oem..
Succes. Tegenwoordig wordt bijna alles in China gemaakt. Ik heb ontdekt dat veel merken die in de VS worden verkocht, in China produceren en vervolgens hun bedrijfsnaam op het artikel plakken en 30% meer in rekening brengen.Hoi jongens, dit product wordt in China vervaardigd en ik weet niet zeker wat voor soort aluminium ze gebruiken. Ik zal naar andere opties zoeken, ik houd je op de hoogte als ik er een vind. Beste Vince
HalloIk gebruik mijn telefoon zoals je beschrijft met een quad lock gemonteerd.
View attachment 1374
View attachment 294
Deze GPS-houder besteld voor mijn Norden die over 3 weken aankomt! Ziet er een stuk beter uit dan de oem..
Het lijkt een mooie houder te zijn. Maar ik heb net de (goedkopere) NICE CNC low mount gebruikt - het is min of meer gewoon een schuine plaat met vier schroefgaten in AMPS-patroon en het heeft een groef om draden te geleiden. Ik heb ook een vierkante RAM-houder gekocht met AMPS-gaten en een inch bal, en deze op de NICE CNC-plaat geschroefd. Ik heb een korte RAM-bal klem gebruikt van de RAM 1 inch bal naar een RAM X mount voor mobiele telefoon. Dezelfde set-up zou werken met een GPS - de meeste Garmins worden geleverd met alle benodigde fittingen zonder dat de RAM-onderdelen nodig zijn, je hebt alleen de NICE CNC-plaat nodig. Had graag mijn Garmin ZUMO 395 gemonteerd, maar Garmin laat me mijn landkaart niet veranderen van Zuid-Amerika naar Australië - ze ZIJN KUT!View attachment 294
Deze GPS-houder besteld voor mijn Norden die over 3 weken aankomt! Ziet er een stuk beter uit dan de oem..